https://mobirise.com/

INFO consumatori

Actualizat de compartimentul Furnizare, Ianuarie 08, 2017


1. Standardul de performanță după care funcționează societatea noastră se poate descărca de pe site-ul ANRE (Ordin ANRE 6/2017),

2. Regulamentul de furnizare (Ordin ANRE 64/2014), cu modificările ulterioare conform Ordin A.N.R.E. 121/2015 și Ordin A.N.R.E. 121/2017,

3. Legea energiei electrice nr. 123/2012 (legea 123/2012, și modificările ulterioare: legea 127/2014 și legea 174/2014),

4. Legea 220/2008 privind certificatele verzi,

5. Cod comercial aprobat prin Ordin ANRE nr. 25/2004

6. Tarife distribuție (Ordinele ANRE  111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 și 118)

7. Tarif mediu pentru serviciul de transport (TG, TL, SS, aprobat prin Ordin ANRE 122/2017)

8. Drepturile și obligațiile consumatorilor (legea 123/2012)

9. Procedura pentru acordarea despăgubirilor Ordin ANRE 177/2015

10. Procedura de soluționare a plângerilor Ordin ANRE 16/2015


În conformitate cu art. 23 din Standardul de performanţă pentru activitatea de furnizare a energiei electrice, aprobat prin Ordinul preşedintelui ANRE nr. 6/2017, precizăm că în momentul de față S.C. VEST-ENERGO S.A. nu deține în portofoliu clienți finali și nu furnizează energie electrică nici unui client final.


0800 800 410 este linia telefonică gratuită a ANRE dedicată informării consumatorilor cu privire la schimbarea furnizorului de energie electrică/gaze naturale.

Program:

Luni - Joi: 08:00-16:30 

Vineri: 08:00-14:00


Link-uri utile:

- ANRE

- OPCOM

- TRANSELECTRICA