Mobirise

INFO consumatori

Actualizat de compartimentul Furnizare, Ianuarie 08, 2017


1. Standardul de performanță după care funcționează societatea noastră se poate descărca de pe site-ul ANRE (Ordin ANRE 6/2017),

2. Regulamentul de furnizare (Ordin ANRE 64/2014),

3. Legea energiei electrice nr. 123/2012 (legea 123/2012, și modificările ulterioare: legea 127/2014 și legea 174/2014),

4. Legea 220/2008 privind certificatele verzi,

5. Cod comercial aprobat prin Ordin ANRE nr. 25/2004

6. Tarife distribuție (Ordinele ANRE  107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114)

7. Tarif mediu pentru serviciul de transport (TG, TL, SS, energie reactiva aprobat prin Ordin ANRE 48/2017)

8. Drepturile și obligațiile consumatorilor (legea 123/2012)

9. Procedura pentru acordarea despăgubirilor Ordin ANRE 177/2015

10. Procedura de soluționare a plângerilor Ordin ANRE 16/2015


În conformitate cu art. 23 din Standardul de performanţă pentru activitatea de furnizare a energiei electrice, aprobat prin Ordinul preşedintelui ANRE nr. 6/2017, precizăm că în momentul de față S.C. VEST-ENERGO S.A. nu deține în portofoliu clienți finali și nu furnizează energie electrică nici unui client final.


0800 800 410 este linia telefonică gratuită a ANRE dedicată informării consumatorilor cu privire la schimbarea furnizorului de energie electrică/gaze naturale.

Program:

Luni - Joi: 08:00-16:30 

Vineri: 08:00-14:00


Link-uri utile:

- ANRE

- OPCOM

- TRANSELECTRICA